凍凍的一天

    好凍啊好凍啊﹐凍死我啦。 就係因為今日咁鬼死凍﹐逼住我吹風。而家好喇﹐吹到我兩行鼻水直流﹐好唔舒服啊﹐好唔舒服啊~!!!!重有啊﹐我毀左容啦。好慘~~  嘴嘴個到傷左啊﹐好嘔心啊~~ 連我自己都唔想見到自己個樣啊﹐個樣越來越殘喇﹐好唔點啊~~~ 又病又毀容。斃啦﹐星期五重要返工啊﹐要扮到無野好難架窩。希望2molo會好返o的啦~~身體加油~!!!!
2 thoughts on “凍凍的一天

Leave a Reply

