反復

    回答JingJing的問題: 我而家係"好味"到做野啊﹐你重記唔記得係學校上面個間食店啊? 東本左手邊個間呢?
 
    大家都唔洗咁為我擔心喇﹐我會照顧好身體架喇(儘量 )。
 
    睇緊"他和她的事情"﹐漫畫黎架。睇睇下﹐有一段仔想抄落o黎。
    『對不起﹐讓你害怕了﹐其實我不是躲著你。我今天不敢碰你﹐是因為難為情。不看你的眼睛﹐是怕自己不知所措。經過一段日子的分別﹐昨天再見到你﹐我覺得自己比以前更喜歡你了。只要在你身邊我就心跳加速。我比以前更喜歡有馬了。』
    當然有馬就係男主角啦﹐但係遲o的又會講唔同人o既愛情故事囉。女主角叫宮澤﹐我想寫底依一句o既原因係因為﹔我好羨慕宮澤可以咁坦白講出自己o既感受。同時亦都好清楚自己感受到o的咩﹐諗緊咩同埋點解會咁。做人有時會好飄拂﹐根本就唔知道自己想要o的咩同埋諗緊咩。不斷咁想神出雙手去抓住個頓無形o既感覺﹐最後咪又係泊個空。特然之間會有種感覺話想得到o的野﹐但係又唔會知道個樣野係乜﹐凈係會知道邊樣野係自己唔想要o既。其實穩伴侶係唔係都係同一道理呢? 當抓住對方個陣﹐心感覺到搭實﹐不再遊離﹐好似將會發生咩都唔重要個陣時。就係唔係我地終於穩到我地想要個種感覺呢? 人o既一生真係有好多野要去明白﹐去領悟。
 
    話~~!! Jing Jing 剛剛sent 左個site 俾我啊﹐可以教我點樣decorate 我個Space 架。等陣去試下先~~~多謝Jing Jing~~!!!!
One thought on “反復

  1. 首先想話,sansan中文好掂啊!!**我記得個度啊!D野幾香口架!忙唔忙啊係個度做?得閑我番Doncaster去“好味”吃野穩妳啊!=P

Leave a Reply

