想不通

其實近日我過得都唔開心﹐腦裡面有太過野飄過。每一件事我都唔想停留﹐唔想再去諗返起。可能有人已經諗緊話"過去左就油佢過去囉"﹐我自己都講過好多好多次﹐講個陣重好地地啊﹐隔左日咪又係打回原形。越大個人就變得越低沈﹐定係份人變得執著左? 換轉係以前﹐係就係會惱﹐但係過左陣咪無事囉﹐係真係原全無事個隻。唔知點解今次就真係抓住唔放個種?一齊唔開心咩? 又唔係啊。我都唔知自己想點﹐我諗我需要一o的時間o黎諗清楚我究竟想點。

2 thoughts on “想不通

Leave a Reply

