嘗試Background 中~~

     現在在研究 Space Background 中﹐咁第一個實驗品緊係我至愛 Chobits 喇。 Jing Jing 都好似係鍾意Chobits 個窩﹐Chobits 真係好好睇。電腦有佢套漫畫(Mr. Panda d/l 俾我架﹐多謝晒啊)﹐同埋都睇過佢套Anime。一隻字 "掂"﹐畫工又好﹐故事情節又唔錯。 可能係因為我喜愛 CLAMP 的緣故掛﹐Chobits 係CLAMP 畫架。我睇過幾套CLAMPo既作品﹐喜愛都不得了﹐但係我都知道有人唔係咁鍾意CLAMP話果o的故事。無所謂啦﹐我自己鍾意咪得囉。現在愛上 "他和她的事情"﹐故事講述年青人的愛情故事。不同性格﹐不同喜好﹐不同遭遇 o既愛情故事。但係唔知點解﹐有好多情節都令我心跳非常﹐看到一些好sweet sweet 的地方的時候﹐嘴角會翹起﹐面也紅了。 你們會嗎? 我喜歡沐浴在愛情故事中的情節﹐因為在幻想中得到的感覺真的是太棒了。 Hm…覺得自己開始有o的變態添。 好喇﹐研究完畢喇﹐因為成功左啊嘛。 可能大家看得不太清楚個Background﹐但係係啊Chi o黎架﹐Chi 好靚架。 Hehehehehe~~~ 夜o的再寫過啊。

 

 P.S. Meko 仔﹐Jing Jing﹐Alvin﹐我 Link 左你地個 page 啊。
       (Meko, Jing Jing, Alvin, I have link your page~~~ hope you all don’t mind )

 

 

4 thoughts on “嘗試Background 中~~

  1. I won\’t mind I won\’t mind! I am very happy tim! 我一早都link咗你啦!=PCLAMP既"Chobits"最棒了!!好中意你既背景沃!邊度down架?

Leave a Reply

