想通喇~~

   

 

     Jing Jing 鍾唔鍾意個Background呢? 你係唔係好鍾意 SUMOMO 架? 佢真係幾可愛架加上精力旺盛…Anyway…今日雖然無咩點﹐但係對我黎講係一個好特別o既日子。特然間覺得個心好踏實﹐好似終於捉到我想要o既野咁。輕鬆左好多﹐我唔知依種感覺可以維持幾內﹐希望越內越好啦﹐咁我就可以成日都保持好心情喲。逃避並唔係辦法﹐要穩到解決方法先係上策。我唔會再去逃避﹐就算係好愚蠢o既一件事我都會講出黎﹐最多咪俾你的鬧我白痴囉﹐無所謂架﹐因為我都知大家都會為我好﹐為我著想。尤其係你啊海林﹐我唔想再逃避落去啦﹐有咩我會穩你同我一齊承擔。感情就係兩個人o既事﹐再係咁我單方面煩惱好無意思﹐所以呢﹐我覺得我應該咩都向你坦白﹐咁我覺得我地兩個都會好過o的。今日﹐覺得自己諗野大個左﹐唔知呢﹐都係一時時﹐就黎廿歲女喇﹐係時候要長大啦﹐再係好似個細路仔咁唔得架。好啦﹐唔寫住啦﹐我要努力啦。大家一齊加油啦~~~ 努力加油努力加油~~!!!!

    好難穩到隻色可以係依個background 到睇得清楚o地o既﹐原諒我吧…. >.<

 

可能大家都睇得唔係好清楚個 background, background 如圖:

 

>

One thought on “想通喇~~

  1. 哈哈唔該曬sansan啊!個b/g真係好得意好純真。我都好中意kotoko既,不過佢就俾sumomo cool好多,所以都係我家sumomo最討好!!^o^不過,太喜歡佢地了!!係呀sansan,感情既野係一定要彼此坦白的,如果成日掩飾,係得不到真正的快樂的。讓大家現在知道對方到底係點,好過到將來先知道,到個陣就會覺得係互相欺騙。PS: 我係米講得太遠了??嘻嘻。。

Leave a Reply

