唔想提….

    今日﹐真係好笑﹐我都唔知道應該點樣形容今日。過得好好咩? 又唔係。過得好差咩? 都唔係。點解次次都係咁o既呢? 我做錯o的咩要懲罰我啊? 定係每一次都係一個考驗黎架? 我真係有o的頂唔順囉﹐過得好辛苦。係﹐雖然咩都無發生過﹐但係唔代表我會咩事都無。我都唔知我重可以點﹐點解唔俾個機會我? 自尋煩惱啊自尋煩惱啊﹐做o的運動黎減下壓啦。我成日都覺得我好幸運﹐原來都唔係﹐係我太幼稚。我做錯左o的咩呢? 而家係一個好o既時間反醒下。好唔知點啊﹐唔寫啦。累喇。大家加油啦。Jing Jing 加油啊~~ good luck with your assignment as well~~ u can do it 架~~~
3 thoughts on “唔想提….

  1. sansan成日好多野林啊!!同我一樣!哈哈~~傻噶~~not good oh~~如果自己調整唔好個mind,就需要一個可以幫到自己既人出現來幫助自己I think。我會努力噶!你都係!不過我林你都係休息多D放鬆D先吧!“`=)

  2. sandy,做人又何必过于执着,为什么不尝试洒脱一点? 处于衣食无忧的环境下,幸运与否其实只不过是在符于我们自己的想法.如果凡事不从好的方面作起点,那么你就算获得更多,也不会开心.难道埋怨就可以改变任何事情或者会让你好过些吗?只会怨天尤人才是真正的幼稚.sandy,有时侯,既然不能改变事实,就尝试一下改变自己啦.

  3. 多謝兩位o既關心﹐我而家好返好多囉。你地兩個都說得對﹐咁我而家咪就係穩大家o既幫忙囉。都儘量以其他角度去睇每一件事啦﹐但係都係需要o的時間去適應囉。唔可以話一日就可以改變一個人o既性格架嘛係沒? Kelly, 我都覺得我自己好幼稚囉﹐就算我再點埋怨都好﹐都改變唔到事實。係時候應該好好咁反醒下喇。改變唔到事實不如就去改變自己囉﹐都係一樣姐。我諗都係聽Jing Jing 話要休息多o的囉﹐休息夠人都會開心o的。好啦﹐我又要去忙啦。祝大家開心愉快~~!!

Leave a Reply

