A beautiful day??

    從一早10:30am起床以後到晚上6:30pm我都過得好開心。我應該更早個陣就打依個Space而不至於在今天留下污點﹐都是懶惰野的禍。今日﹐我地一齊睇電視﹐食午餐﹐雖然食o既係杯面。我都食得好開心﹐食完重一齊幫MiMi(我家狗狗)沖涼。雖然搞到一頭糟﹐亂七八糟的﹐但係我覺得好過癮。拍下一些快樂的回憶﹐睇到o的相重會不其然咁笑左出黎。之後大家休息左一段時間﹐去埋Coles 之後我地就分開左囉。雖然好想每時每刻都係你身邊度過﹐但係我知道係無可能o既事。直到食晚飯之前﹐一諗返起今日發生過o既點點滴滴﹐我都會覺得好滿足﹐心好暖。但係到左食飯個陣﹐發生左一件好小o既事令到我好唔開心。凈係想好快咁食完飯就逃離返入書房﹐入到去睇下個鐘﹐知道你應該已經去左食飯﹐諗住等你回來時向你吐一吐苦水加向你撒嬌。亦到知道你平時都係會到緊8點個陣先會返黎﹐咁我就開始做我個Eng. Anayl. B assignment。話過要努力讀書架嘛﹐點知越做身體越唔舒服﹐喉嚨好辛苦﹐在發熱耶。發燒喇﹐同姐係msn講野個陣已經發了。好辛苦咁做完頭3題問題﹐最後一題就要靠Alvin了。看看鐘﹐早就過了8點。已經9點多喇﹐心裡很不是味兒。過多陣你發sms給我話等陣才上因為你要幫忙。那好﹐心想最多都只會係1~2個小時。如果再夜o的你會再發sms告訴我。在等代的期間我什麼都做不了﹐只是常check你回來了沒有。很沒用吧? 情緒開始低落耶﹐之前唔開心的小事早就飛到9厘去了﹐取而代之係末名的怒火。我出洗手間﹐出去喝水﹐就是想開門之後會看到你的msn 說你會來了。每一次都失望﹐那已經不重要了。到了11點多﹐我以為你今晚不會回來了。到了12點﹐你終於發話喇。但係收到   o既係你話你回家了﹐之前要幫你爸手﹐你現在要幫你bro手還問我沖涼了沒? 你想我甚樣答你好呢? 12點多啦拜託﹐一天的好心情就這樣搞到烏尼單刀。但係好奇怪o既係﹐我竟然不生氣。是有些納悶﹐但係好似都無咩大不了咁。剛剛個陣係好生氣﹐但係氣好快就過左囉。都無咩野喇。咁係咁架喇﹐你無責任亦唔需要24小時係我身邊。看開囉﹐人生不如意十常八九架啦。有咩大不了? 過去就算啦﹐不再追究喇。無用o既﹐Kelly教架嘛﹐怨天尤人先係幼稚o既做法﹐改不了事實就為有改變自己囉。希望係一個好o既開始啦﹐自笑一個 😀


    Jing Jing, 你要加油啊!!! 想一想你做完全部事情以後的成就感吧。那應該會得到一點點的安慰。不要累壞身體啊。

    Alvin, thx again for your help in advance. I’ll need to trouble you to scan all those solution up for me >.<…feeling kinda bad about it, but anyway…hope that your computer will be good good from now on and won’t play any trick on you lah. Add oil and good luck~~ wish you all the best.

2 thoughts on “A beautiful day??

Leave a Reply

