童話

    "童話"這首歌而變成了熱潮﹐有好多人听。我都好鍾意首歌﹐鍾意 o既地步係可以日播夜播都會百聽不厭。歌詞都好感人﹐但係唔知點解每次聽我都覺得傷感﹐有一種想哭o既衝動。睇埋個MTV簡直就係悲﹐雖然係好想喊﹐但係一滴眼淚都流唔到出黎﹐奇怪。你會願意變成童話裡我愛的那個天使嘛? 你會張開雙手變成翅膀守護我嘛? "你會記得我嗎? 會記很久嗎? 想到我的時候﹐要開心哦!" 這句話係o係個MTV到個女主角講架﹐因為佢已經差唔多去到人身o既邊緣。最後﹐那個女的病死左喇。好慘啊!!!! 你而家有冇諗起我啊? *SIGH*…我又唔舒服喇﹐咳到口水橫飛﹐真夠嘔心 >.<。好累﹐好想訓﹐但係唔得﹐重有好多野要讀要做。頭重重咁真係有夠難頂﹐一諗起個o的mid-sem test + projects + assignments 簡直就有o的要左我條命咁。*SIGH*。。點算好? 諗野都有o的困難﹐concentrate 唔到﹐2molo又有9點堂。好唔想返啊﹐讀咁多數又有咩用? 又唔肯定穩到野做。讀到"嘔心嘔肺"又有咩用? 突然間好想咩都放棄﹐做人做到咁唔開心。好熱啊!!!! 你覺唔覺得熱啊? 定係我又發燒啊? 唔知啦﹐咩都唔知唔想諗。讀書喇讀書喇~~~
Leave a Reply

