好長o既夢啊~~~

    今日10點幾個陣比 Tommy 哥哥 個電話叫醒左﹐記得個陣我係發緊夢架。重以為已經係5點幾﹐訓過頭唔知醒起身去返工。原來唔係﹐Tommy 哥哥想穩我替佢蜓日晚工。對唔住啊﹐我有 Assignment 要做同埋我真係唔係好想再連續返 3 日工﹐好累架。對唔住啊對唔住啊 >.< !!!!! 之後就繼續返左去訓囉﹐到1點幾個陣就比 Richard 個電話叫醒﹐咁依個係我叫o既﹐因為我想起身做野。但係依架睇下個鍾﹐我又無晒 mood 去做野﹐又無胃口食野。 最重要o既係我唔記得我發左個咩夢﹐因為當我比 Tommy 哥哥叫醒之後我係想再起身個陣寫返出黎架。而架唔記得左點算? 等我諗下先﹐可能一陣間可以記返起。  記唔起啊…wuu wuu wuu~ 算數。 都係去食杯麵﹐如果唔係 Richard 一陣間又會話我唔食野架喇。 (走去煲水整麵)
 
    Arthur﹐你自己都要 take thing easy ah。 你知如果你想穩人傾下﹐你可以穩我架。我成日都上網架啦﹐好容易穩到﹐再唔係咪打我手機囉 kk??? (一住囉打字一住路食麵~ kakaka) 我想好似中學個陣咁close ah kk?? Take care
 
    Kelly ah~~ 唔好再為依o的野黎愁啦。你重有我地依班朋友嘛﹐一定會"產"你窩唔洗擔心。我知 I haven’t be a true friend so far﹐因為你有事個陣我都唔可以係你身邊陪你。對唔住啊  >.<。 但係我真係當你係好朋友架﹐所以呢。。。唔好再為個o的野而煩啦。 Cheer up Kelly, you are a wonderful and in fact a pretty gal u know? Be more confident in urself lah, 你想o既無話唔得架係唔係? Arthur 都會認同我o既講法架!!! No matter what, still got Arthur and me to back u up..not to mention u still got Irene to share ur 心事嘛﹐咁近。
 
    Jing Jing, 父母恩我地真係一輩子都還唔晒。當我地意識到自己變得大個喇﹐就會察覺到父母的年紀已經開始大了﹐無意間你可能發現父母的髮間有白色的東西在閃動。父母一生忙碌﹐為的不就是孩子可以有三餐溫飽﹐有一個健康o既環境長大。到了孩子長大了﹐又會擔心在外他們會食得飽嗎? 著得暖嗎? 可能小時候﹐父母會對我地嚴厲教管﹐其實就係想我地大個之後可以自己照顧自己﹐穩到一份安穩o既工作之嘛。 又或者在他們的小時候不能達到的事情就會加固在我們身上﹐希望我們會達到。父母與孩子之間有太多的或者和如果﹐我們可以做到的就是照顧好自己和表現出自己一個人獨立已經無問題喇 (雖然這兩點我都沒做到)。 Jing Jing, 我看到你已經可以做到喇。唔好傷心喇﹐打個電話好容易之嘛﹐同埋依架由中國黎澳洲唔係好難架﹐我上次表姐黎個時講o既。 AND 你可以返去探佢地之嘛係唔係? 無想象中咁悲架!!!! 笑一笑﹐世界多美妙啊!! 你父母都係想見到你笑個樣姐﹐同埋啊﹐最重要o既就係﹐你父母今次o既澳洲之旅你地三個都好開心咁過啊。一家人最緊要係開心啊嘛係無? KAKAKA~~ 講左一大籠野添﹐開心啦開心啦~~~~
 
    怪獸哥哥你幾時返呢? 快o的返黎同怪獸妹妹聊下天啦~~~ (=.=)zzZZ
Leave a Reply

