我記得啦~~

     我記得個夢講咩喇。我夢見我去左o的 showground o既地方﹐同埋o的朋友一齊﹐細佬都好似係到。個Showground 係好似一個個地洞咁架﹐我就同在一個小妹妹朋友一齊行。原本係一班人咁o既﹐但係我知道有個 hidden 地方﹐所以就帶左個小妹妹 Victoria 去囉。裡面有好多野埋架﹐我地就買埋其他人個份囉。 之後要返屋企喇﹐竟然係 Victoria drive 囉。我好驚訝咁問佢識唔識 drive﹐佢話比我聽話佢已經drive 左幾次。返到佢屋企門口個陣﹐其他人都返晒黎咁囉﹐但係我都要返屋企。好似係男朋友drive 囉﹐但係都見唔到佢個樣﹐凈係見到細佬話要返屋企。 咁依到係 one part of the dream lah﹐the other part 就係係麥當勞個到o既。好似有新產品出囉﹐所有就去左食﹐但係唔知點解門口出面有個籃球場窩。有人打緊 ball 啦﹐又有d 新o既 booklet 咁o既野啦。但係我係唔應該比人發現個窩好似﹐係到避緊一o的人咁﹐都唔係好記得依part 關於o的咩﹐記得麥當勞依part 係前過 showground 個part﹐因為之後 Victoria 個家姐 Fei 想要最新個本 booklet﹐但係我話凈係麥當勞個到先有個時﹐係夢裡面竟然可以有 flashback﹐我flashback 返去麥當勞個到見返o的新booklet o的樣囉﹐Fei 就俾錢我叫我去買。 就係記得咁多囉﹐都話我個夢好長架喇。其中重有o的好模糊o既畫面﹐但係又唔係好清楚囉﹐所以都寫唔低。
 
    今日又要返工啦﹐返工個陣 as i expected 老細真係叫我蜓日返工﹐但係我都係say no 囉。我真係唔想返啊﹐對唔住啊。Anyway, 今日返工都唔忙﹐無咩人去囉。但係到最後﹐ Gavin 竟然咁對我。佢同佢 Daddy 黎食飯啊今次﹐但係因為佢地9點幾先黎所以我要遲o的先可以收野咁囉。放工可以見到 Richard 好開心啊﹐去左 Maccas﹐因為我要 Neopet 個o的公仔囉。去個陣見到 Ken 同 Ady 囉﹐Arthur 重有打電話俾我~~ kakakaka….係囉﹐咁就一日喇。Kelly ah, cheer up lah my gal. 點都好﹐你重有我地依班朋友﹐你做咩我都會 support 你架。想做就去做係你同我講o既~~ kekekeke love you gal~~ Anyway since u sound so shock when I tell you I’m writing my blog…I’ll stop now then~~ kekeke…just cheer up lah ~
Leave a Reply

