做錯事的小孩

    有無搞錯?? 頭先打個d野無晒!!!!????? 又要打過, SIGH~!!!! 好喇﹐我寫o既係話自己好似做錯事o既小孩子被人抓到一樣﹐感覺好不安唷。 都唔知點解﹐我想﹐是因為我的不捨吧。對阿﹐我唔捨得啊>.<~~~重有幾多日?? 我都唔知可以做d咩野好﹐時間好快就過左囉。Holiday 都過左一半喇﹐重有幾多假日剩?? 好似咩都無做過咁好慘。。。都唔知自己想寫咩喇﹐唔寫喇~~~~
One thought on “做錯事的小孩

Leave a Reply

