這就是家

    回到家的第二天啦﹐感覺某些事情都變了。我竟然忘了今天是 Kelly 的生日﹐我好對不起你阿 Kelly。原諒我吧!!!!!! 今日第一日回大學﹐好怪。原本想好好讀書﹐但係感覺力不從心。累阿﹐好想訓阿感。對唔住阿 Kelly >.<。。。係我太無心肝喇。遲d settle down d就穩你去食飯阿 kk??
 
    ok….我放左個好長o既假。返左廣州過年阿﹐去埋香港﹐澳門同北京。北京有好多景點都無得 see see﹐要 get ready for 2008 奧運。可惜阿~~!!! 食個方面就真係 no comment 喇﹐都飽 ge。我好鍾意間 hotel﹐每日返到去都覺得好舒服阿。又有電視﹐bathroom﹐heater﹐又有人 clean up。真係爽阿~~!!! 有 take 好多 photos﹐有時間就 post 上黎比大家 look look ah。 hm…我重有野要去 tidy up~~ 唔寫住囉。 Bai Bai~
Leave a Reply

