重係覺得…

    陰陰沈沈適合我多d﹐太 bright 反而令自己唔自在。
 
    好多人都話: 開心又一日唔開心又一日﹐點解唔開開心心咁過呢?
 
    我都有考慮過 E 個問題﹐答案就係我做唔到﹐唔係我唔想試而係我真係唔得。自己知自己事喇﹐天生典型悲觀主義者﹐多疑﹐不夠自信﹐鑽牛角尖 <<嘆氣一下>>。 有太多太多我自己心裡明白﹐但係唔願意講出黎。我唔係小孩子喇﹐以前有個朋友同我講﹐話 : " 如果唔識你就會以為你好似小孩咁﹐但係一同你講過野﹐就會知道其實你想的事都好多。感覺唔再係一個小孩。" 我曾經有過我 "童真"﹐真實o既一面。但係人大左﹐唔會真係咩改變都無。負擔都多左喇﹐真係可以成日都做細老仔咩。。。如果可以﹐我都想….
One thought on “重係覺得…

  1. 人生裏本來就有很多時事與願違, 只在乎咱們怎樣, 從哪個角度去看. 不用嘆氣啊 ~ 人生裏還有很多值得我們開心快樂的事情. 再者人大了思想就自然會改變啦, 你個樣都會變啦係咪先 ? 不用為此而介懷啦 😀
     
    Everyone is differnet, just be yourself ; )

Leave a Reply

