昨天 BBQ

    昨天我可以算是 relax 嗎? 昏睡了數小時,起來后就去了 Maggie 的 BBQ。很久沒見 Maggie 跟 Cutie 喇, Maggie 因爲聲帶發炎所以不能出聲,好慘啊!!! 她阿,跟 Kuan 在上個禮拜五 got married 啊。她想我們去的,但我就不知道而且要去 大學。 Miss 左個  chance ah. SORRY MAGGIE!!!!!!!!!!!!! Cutie 整個d野食一樣係感好食,好點。 到4點多就要走啦,因爲我要返工阿嘛。返工個陣頭頭碰黑黑,成日都整到 >.< 放工后就返 Maggie 到食宵夜, 好好食阿!!! BB 跟住就同佢地打機,好内都無見到佢打得感開心啦。我都為佢開心啊。到2 點多就走囉,因爲我要返屋企。3點到返到去儸,都無咩點做野就去訓囉。而加,我都唔係好舒服,唔知點解呢。
Leave a Reply

